Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Monika Šindelářová
Bc. Monika Šindelářová
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Práce se zabývá základními marketingovými koncepty využitelnými při snaze zvýšit konkurenceschopnost malé firmy. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, analýza přímé konkurence a také analýza marketingového mixu. Návrhová část vychází z provedených analýz a uvádí pro každou složku marketingového mixu návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti ve struktuře SMART cílů.Abstract:
The bachelor thesis is concerned with basic marketing concepts that could be applied to increase competitiveness of small enterprises. The practical part uses following analytical tools - PEST analysis, SWOT analysis, analysis of existing competition in the regional market and also analysis of marketing mix. „SMART“ goals of design solution in last part comes from applied analyses and presents concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/uqkay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Jana Petrželová, BA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová