Bc. Monika Šindelářová

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Práce se zabývá základními marketingovými koncepty využitelnými při snaze zvýšit konkurenceschopnost malé firmy. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, analýza přímé konkurence a také analýza marketingového mixu. Návrhová část vychází z provedených analýz a uvádí pro každou složku marketingového mixu návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti ve struktuře SMART cílů.
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with basic marketing concepts that could be applied to increase competitiveness of small enterprises. The practical part uses following analytical tools - PEST analysis, SWOT analysis, analysis of existing competition in the regional market and also analysis of marketing mix. „SMART“ goals of design solution in last part comes from applied analyses and presents concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Jana Petrželová, BA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting