Bc. Lucie Miková

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace vybrané společnosti

Online marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace vybrané společnosti a formulace návrhů na její zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje pevný základ témat, která jsou spojena s obsahem bakalářské práce, a to marketingová komunikace, marketingový komunikační mix a online marketingová komunikace. Praktická část …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the online marketing communication of the selected company and to formulate suggestions for its improvement. The bachelor thesis is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part provides a solid foundation of the topics that are related to the content of the bachelor thesis, namely marketing communication, marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fqpss/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Helena Marková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dominik Salat

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management