Online marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Lucie Miková
Bc. Lucie Miková
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Online marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace vybrané společnosti a formulace návrhů na její zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje pevný základ témat, která jsou spojena s obsahem bakalářské práce, a to marketingová komunikace, marketingový komunikační mix a online marketingová komunikace. Praktická část …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the online marketing communication of the selected company and to formulate suggestions for its improvement. The bachelor thesis is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part provides a solid foundation of the topics that are related to the content of the bachelor thesis, namely marketing communication, marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/fqpss/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2024
- Supervisor: Ing. Helena Marková, Ph.D.
- Reader: Ing. Dominik Salat
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOVÁ, Lucie. \textit{Online marketingová komunikace vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jt3nmo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová