Bc. Lucie Miková

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace vybrané společnosti

Online marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace vybrané společnosti a formulace návrhů na její zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje pevný základ témat, která jsou spojena s obsahem bakalářské práce, a to marketingová komunikace, marketingový komunikační mix a online marketingová komunikace. Praktická část …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the online marketing communication of the selected company and to formulate suggestions for its improvement. The bachelor thesis is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part provides a solid foundation of the topics that are related to the content of the bachelor thesis, namely marketing communication, marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2024
  • Supervisor: Ing. Helena Marková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dominik Salat

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management