Konceptualizace kategorie klíčových kompetencí jako součást přípravy učitele na výuku – Mgr. Helena Peterková
Mgr. Helena Peterková
Bakalářská práce
Konceptualizace kategorie klíčových kompetencí jako součást přípravy učitele na výuku
The Conceptualization of the Key Skills Category in Teacher's Preparation for Teaching
Anotace:
Autorka se v této práci zabývá konceptualizací kategorie klíčových kompetencí v průběhu přípravy učitele na výuku. Vymezuje kategorii kompetencí, klíčových kompetencí a při zkoumání konceptualizace vychází z klasické struktury přípravy učitele na výuku, kterou aplikuje na práci s klíčovými kompetencemi. Představuje konceptualizaci kategorie jako základ rozvoje klíčových kompetencí ve výuce. Zabývá …víceAbstract:
The author of this work deals with the conceptualization of the key skills category in teacher’s preparation for teaching. The author focuses on category of competencies and key skills. The examining of conceptualization is based on the classical structure of teacher’s preparation for teaching, which is applied to teacher’s work with key skills. The author represents here the key skills conceptualization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b9lxb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Výuka ochrany obyvatelstva na středních školách se zaměřením na zdravotně znevýhodněné osoby
Tomáš Mazák -
Vliv alternativních výukových metod na rozvoj vybraných klíčových kompetencí ve výuce na gymnáziu.
Anna DLOUHÁ -
Úroveň povědomí o rostlinách a názory na výuku botaniky mezi žáky ZŠ na Písecku
Tomáš KŘÍŽ -
Zpracování dřevní hmoty - poznávání dřevin v návaznosti na výuku pracovních činností na 2. stupni ZŠ
Marcela HÁJKOVÁ -
Zařazení výuky výslovnosti angličtiny na 2. stupni ZŠ v České Republice a na Ukrajině
Anastasiia Bulanova