Vliv digitálního marketingu na růst a výkonnost podniku – Michail Kuzmiščev
Michail Kuzmiščev
Bakalářská práce
Vliv digitálního marketingu na růst a výkonnost podniku
Influence of digital marketing on growth and performance of a business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem digitálního marketingu na růst a výkonnost podniků. Cílem práce je zhodnocení vlivu digitálního marketingu na růst a výkon podniků. Dílčím úkolem je identifikace vhodných marketingových kanálů při výběru určitých cílů digitálního marketingu. V teoretické části bude představen pojem marketing obecně, taktéž bude přiblížen tradiční marketing a v návaznosti na to bude …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the influence of digital marketing on the growth and performance of businesses. The aim of the thesis is to evaluate the influence of digital marketing on the growth and performance of businesses. Part of the task is identifying appropriate marketing channels when choosing certain digital marketing goals. In the theoretical part, the concept of marketing in general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Irina Žubanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto