Jakub Přichystal

Bakalářská práce

Marketingové využití dat internetových obchodů

Marketing use of e-shops data
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi využití zákaznických dat internetovými obchody za účelem zefektivnění marketingových procesů. Cílem práce je pomocí analýzy dostupných dat získat přehled o chování zákazníků a jejich preferencích. Za využití poznatků získaných při analýze jsou navrhnuty možnosti, jak tyto informace využít pro lepší cílení marketingové komunikace a segmentaci zákazníků. Teoretická část práce …více
Abstract:
This thesis describes how internet shops can use customer data in order to create more effective marketing processes. Goal is to get overview of customer behaviour and preferences by analysing available data. Options for better marketing campaign targeting and customer segmentation are provided using results of this analysis. Theoretical part of thesis describes data sources, using these sources and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedoucí: Lucie Šperková
  • Oponent: Pavel Jašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48715