Marketingové využití dat internetových obchodů – Jakub Přichystal
Jakub Přichystal
Bachelor's thesis
Marketingové využití dat internetových obchodů
Marketing use of e-shops data
Abstract:
Práce se zabývá možnostmi využití zákaznických dat internetovými obchody za účelem zefektivnění marketingových procesů. Cílem práce je pomocí analýzy dostupných dat získat přehled o chování zákazníků a jejich preferencích. Za využití poznatků získaných při analýze jsou navrhnuty možnosti, jak tyto informace využít pro lepší cílení marketingové komunikace a segmentaci zákazníků. Teoretická část práce …moreAbstract:
This thesis describes how internet shops can use customer data in order to create more effective marketing processes. Goal is to get overview of customer behaviour and preferences by analysing available data. Options for better marketing campaign targeting and customer segmentation are provided using results of this analysis. Theoretical part of thesis describes data sources, using these sources and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48715
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2016
- Supervisor: Lucie Šperková
- Reader: Pavel Jašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48715
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody
Tereza Zemanová Vláhová -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internet
Martin ŠEBESTA -
Srovnání právní ochrany spotřebitele v ČR a na Slovensku při uzavírání smluv přes internet
Karla Opluštilová -
Online systém splátkového prodeje pro internetové obchody
Peter Kocnár -
Internet a jeho využití v domácnostech
Viktor Otec -
Internetové obchody a částky hrazené spotřebitelem při odstoupení od smlouvy
Jindřich Buša -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina