Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky – Tereza Bartová
Tereza Bartová
Bachelor's thesis
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Blog as a Marketing Tool in Cosmetics
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá především blogy a jejich vlivem na nákupní chování spotřebitele. Zaměřuje se na jejich využití v marketingové komunikaci firem. Cílem této práce je zjistit vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. A vedlejším cílem práce je zjištění, zda blogeři propagují určité značky záměrně. Cíle budou zjištěny pomocí analýzy vybraných blogů a dotazníkového šetření u čtenářů …moreAbstract:
The bachelor thesis deals mainly with blogs and their influence on consumers' buying behavior. It focuses on their use in marketing communications. The aim of this work is to determine the impact of the blog on the consumer decision making process. The secondary aim of the work is to find out if the bloggers are promoting certain brands on purpose. The goals will be determined by analyzing selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yo6qx/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda