Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky – Tereza Bartová
Tereza Bartová
Bakalářská práce
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Blog as a Marketing Tool in Cosmetics
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá především blogy a jejich vlivem na nákupní chování spotřebitele. Zaměřuje se na jejich využití v marketingové komunikaci firem. Cílem této práce je zjistit vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. A vedlejším cílem práce je zjištění, zda blogeři propagují určité značky záměrně. Cíle budou zjištěny pomocí analýzy vybraných blogů a dotazníkového šetření u čtenářů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals mainly with blogs and their influence on consumers' buying behavior. It focuses on their use in marketing communications. The aim of this work is to determine the impact of the blog on the consumer decision making process. The secondary aim of the work is to find out if the bloggers are promoting certain brands on purpose. The goals will be determined by analyzing selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yo6qx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda