Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o. – Bc. Libor ZEZULKA
Bc. Libor ZEZULKA
Bachelor's thesis
Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o.
Communications activities of publishing Vogel Burda Communications, s. r. o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační prostředky vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. s ohledem na cílové skupiny a jednotlivé tituly. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace s důrazem na konkrétní formy komunikace využívané vydavatelstvím. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu komunikačních prostředků používaných u publikovaných titulů a návrhy …moreAbstract:
The purpose of graduation thesis is to analyze communications strategy of publishing Vogel Burda Communications s.r.o. in reference to target group and magazines published. There are descriptions of five basic parts of marketing communications in theoretical part emphatically to particular way of communications. Second part brings the detailed analysis of communication strategy focused on particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier:
561
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2005
- Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEZULKA, Libor. \textit{Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/juzif1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEZULKA, Libor. Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Návrh komunikační strategie vznikající účetní společnosti
David Nguyen -
Komunikační strategie k cílové skupině nakladatelství Toužimský & Moravec
Martin Moravec -
Návrh komunikační strategie Kariérního centra
Kristýna Konečná