Bc. Libor ZEZULKA

Bachelor's thesis

Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o.

Communications activities of publishing Vogel Burda Communications, s. r. o.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační prostředky vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. s ohledem na cílové skupiny a jednotlivé tituly. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace s důrazem na konkrétní formy komunikace využívané vydavatelstvím. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu komunikačních prostředků používaných u publikovaných titulů a návrhy …viac
Abstract:
The purpose of graduation thesis is to analyze communications strategy of publishing Vogel Burda Communications s.r.o. in reference to target group and magazines published. There are descriptions of five basic parts of marketing communications in theoretical part emphatically to particular way of communications. Second part brings the detailed analysis of communication strategy focused on particular …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 561

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZEZULKA, Libor. Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications