Firemní online komunikace na sociálních sítích – Bc. Jakub Marek
Bc. Jakub Marek
Master's thesis
Firemní online komunikace na sociálních sítích
Online business communication on social networks
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na online komunikaci a sociální CRM bankovních institucí na sociální síti Facebook s kladeným důrazem na analýzu sentimentu. Cílem je charakterizovat komunikaci vybraného sektoru firem a následné reakce uživatelů a také s pomocí analýzy identifikovat vzory v komunikaci mezi firmami a obecenstvem. Na vzorku 20 vybraných bank ze žebříčku S&P Global je analyzována hladina sentimentu …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on online communication and social CRM of banking institutions on the social network Facebook with emphasis on sentiment analysis. The aim is to characterize the communication of the selected sector of companies and subsequent reactions of users and also with the help of analysis to identify patterns in communication between companies and the audience. The sample of 20 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6312
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREK, Jakub. \textit{Firemní online komunikace na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/jv60r5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Vliv pozornosti investorů na sektor komunikačních služeb
Petra Šmídová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
6/6/2020