Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování – Bc. Gabriela Kuchariková
Bc. Gabriela Kuchariková
Diplomová práce
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Customer - changes in purchasing behavior and decision-making
Anotace:
Diplomová práce popisuje zákazníka a jeho proměny kupního chování a rozhodování v daném prostředí. Cílem práce je zjistit jak na zákazníka působí slevy v obchodním středisku a co zákazníka přiměje ke změně názoru, koupi produktu při nakupování, dále cílem diplomové práce je zjistit, jaký druh reklamy zákazníka pozitivně ovlivní, aby zákazník produkt koupil. Aby bylo možné odpovědět na výzkumné otázky …víceAbstract:
The diploma thesis describes the customer and his changes in purchasing behavior and decision-making in the given environment. The goal of the work is to find out how discounts in the shopping center affect the customer, and what will make the customer change their mind and buy the product while shopping, and the goal is to find out what kind of advertising will positively influence the customer to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/on7mq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Změna psychologie chování zákazníka v době „koronavirové“ (jaro 2020)
Martina Fraňková -
Psychologie osobnosti ve službách
Michaela Křížková -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Aktuální trendy psychologie reklamy
Tomáš Šindler -
Nekalé obchodní praktiky z pohledu psychologie zákazníka
Viktorie Vrzalová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie zákazníka v souvislosti s nakupováním digitálního obsahu do počítačových her
Dan Bulis -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová