Specifika výchovy a vzdělávání dítěte s ADHD a poruchami chování z pohledu rodiče – Bc. Iveta Hasilová
Bc. Iveta Hasilová
Bakalářská práce
Specifika výchovy a vzdělávání dítěte s ADHD a poruchami chování z pohledu rodiče
Specifics of education of children with ADHD and behavior disorders from the perspective of parents
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zabývala dítětem s ADHD. V první části jsem shrnula všeobecná fakta o ADHD z odborných zdrojů zahrnující terminologii, etiologii, diagnostiku, legislativu a možností intervence a reedukace. Následně jsem shrnula specifické projevy dítěte s ADHD v rodině a ve škole se zaměřením na vhodné reedukační postupy vedoucí k nápravě těchto projevů. Svým výzkumem jsem se snažila analyzovat …víceAbstract:
In my bachelor work I have dealt with a child with ADHD syndrome. In the first part I summarized the general facts about ADHD from expert sources including terminology, etiology, diagnosis, legislation and possibilities of intervention and reeducation. Then I described specific symptoms of a child with ADHD in the family and at school with a focus on suitable reeducation procedures to correct these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jt5y6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová -
Specifické poruchy učení a chování v povědomí rodičovské veřejnosti
Martina Havlíčková -
Specifické poruchy učení a chování z pohledu veřejnosti
Michaela Mošnová -
Syndrom hyperaktivity ADHD v předškolním a mladším školním věku
Dagmar LENGSFELDOVÁ -
Vliv integrace dítěte s Aspergerovým syndromem a ADHD v prostředí běžné MŠ na jeho vývoj
Ivana Kvíderová -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová