Kommunikative Kompetenz für den Beruf. Anforderungen und ihre Förderung. – Mgr. Vojtěch Štilec
Mgr. Vojtěch Štilec
Rigorózní práce
Kommunikative Kompetenz für den Beruf. Anforderungen und ihre Förderung.
Communicative competence for the profession. Requirements and their support
Abstract:
The theme of the thesis is the language preparation of students at the Škoda Auto University for their mandatáry six-month foreign work experience within a German language environment. The aim of the work is to formulate proposals for increasing the effectiveness of this language teaching. For this purpose, following a theoretical summary of the specifice of the various types of teaching, the contents …víceAbstract:
Tématem práce je jazyková příprava studentů Škoda Auto vysoké školy na jejich povinnou zahraniční praxi ve firmách v německém jazykovém prostředí, cílem práce jsou pak návrhy pro její zefektivnění. Za tímto účelem jsou po teoretickém shrnutí specifik různých typů výuky zkoumány obsahy tamní odborně zaměřené výuky německého jazyka v kontextu přípravy jejích absolventů na danou praxi. Tyto obsahy jsou …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jsafr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Oponent: doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D., doc. PhDr. Jana Ondráková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Professional Preparation of Future Lower Secondary School Teachers in Using Information and Communication Technologies in the Context of Teaching English as a Foreign Language
Xiaojun WANG -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ