Veronika Boušková
Diplomová práce
Ekonomie slevových kupónů
Economics of Discount Portals
Anotace:
Tato práce zkoumá vliv vybraných ukazatelů na prodej poukázek na slevových portálech. Za účelem zkoumání byla po dobu čtyř týdnů sbírána data na slevovém portálu Slevomat. Pozorování probíhalo denně v 8, 16 a 24 hodin. Na základě předchozí literatury a teoretických úvah bylo stanoveno šest hypotéz, z nichž se tři ukázaly být v souladu s daty a tři byly vyvráceny. Bylo potvrzeno, že úbytek času zbývajícího …víceAbstract:
This thesis examines the effect of various factors on the sale of vouchers of group buying deals. The data for the analysis were collected from the website Slevomat for four weeks. The observation was performed daily at 8 a.m., 4 p.m., 12 a.m. Based on the existing literature and theoretical considerations, six hypotheses were formulated, three of which turned out to be consistent with the data. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
- Vedoucí: Marek Hudík
- Oponent: Dušan Tříska
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Servery hromadného nakupování
Michal Kopřiva -
Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností
Ondřej Prokop -
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Vladislav Starý -
Eliminace rizik nákupu na slevových serverech
Eliška Bouchalová -
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Ivana Škodová -
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Nikola Svobodová -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová