Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky – František Kopal
František Kopal
Bachelor's thesis
Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky
Using new media in marketing communication by small business tradesmen
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání nových médií drobnými živnostníky z oboru řezníků a uzenářů. Součástí práce je průzkum vybraných společností. Cílem práce je pak na základě průzkumu vytvořit návrh podpory prodeje pomocí marketingových nástrojů pro malé podniky, zabývajícími se zpracováním a prodejem masa a produktů masné výroby.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of new media by small tradesmen in the field of butchers and sausage manufacturers. Part of the work is a survey of selected companies. The aim of the work is based on a survey of the proposal of sales support using marketing tools for small businesses, dealing with the processing and sale of meat and meat products.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wa0t1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Andrea Machciniková -
Intregrated Marketing Communication and its social implications
Anastasia Smolnyakova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac