František Kopal

Bachelor's thesis

Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky

Using new media in marketing communication by small business tradesmen
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání nových médií drobnými živnostníky z oboru řezníků a uzenářů. Součástí práce je průzkum vybraných společností. Cílem práce je pak na základě průzkumu vytvořit návrh podpory prodeje pomocí marketingových nástrojů pro malé podniky, zabývajícími se zpracováním a prodejem masa a produktů masné výroby.
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of new media by small tradesmen in the field of butchers and sausage manufacturers. Part of the work is a survey of selected companies. The aim of the work is based on a survey of the proposal of sales support using marketing tools for small businesses, dealing with the processing and sale of meat and meat products.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedúci: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

The College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management