Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky – František Kopal
František Kopal
Bakalářská práce
Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky
Using new media in marketing communication by small business tradesmen
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání nových médií drobnými živnostníky z oboru řezníků a uzenářů. Součástí práce je průzkum vybraných společností. Cílem práce je pak na základě průzkumu vytvořit návrh podpory prodeje pomocí marketingových nástrojů pro malé podniky, zabývajícími se zpracováním a prodejem masa a produktů masné výroby.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of new media by small tradesmen in the field of butchers and sausage manufacturers. Part of the work is a survey of selected companies. The aim of the work is based on a survey of the proposal of sales support using marketing tools for small businesses, dealing with the processing and sale of meat and meat products.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wa0t1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Andrea Machciniková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia