Bc. Loník Loník

Diplomová práce

CRM v teorii a praxi

CRM in Theory and Practise
Anotace:
Jedná se o diplomovou práci, která popisuje využití strategie Customer Relationship Management, a to včetně analýzy dat a jejího využití v konkrétní společnosti z pozice teoreticky definovaných kategorií CRM. Diplomová práce na téma „CRM v teorii a praxi“ je zaměřena na analýzu procesu zakázky formou Customer Experience, během kterého dochází k nejčastějšímu jednání se zákazníky. Diplomová práce bude …více
Abstract:
The diploma thesis describes the use of the Customer Relationship Management strategy, including data analysis and its use in a specific company from theoretically defined categories of CRM. The diploma thesis on the topic "CRM in theory and practice" is focused on analysis in the form of Customer Experience, during the process of each order to the most frequent communication with customers. The diploma …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma