Jiří Staněk

Bakalářská práce

Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19

Marketing Communication of the Czech Hookah Club Gastronomy during the COVID-19 Pandemic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie Covid-19. V praktické části byly popsány základní pojmy okolo marketingové komunikace, sociálních sítí a metodiky práce. Praktická část práce představuje značku Czech Hookah Club, její marketingovou komunikaci a nabízené služby v době pandemie.
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the gastronomic company Czech Hookah Club during the Covid-19 pandemic. The practical part described the basic concepts around marketing communication, social networks and work methodology. The practical part of the work presents the Czech Hookah Club brand, its marketing communication and services offered during a pandemic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Staněk, Jiří. Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe