Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19 – Jiří Staněk
Jiří Staněk
Bakalářská práce
Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19
Marketing Communication of the Czech Hookah Club Gastronomy during the COVID-19 Pandemic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie Covid-19. V praktické části byly popsány základní pojmy okolo marketingové komunikace, sociálních sítí a metodiky práce. Praktická část práce představuje značku Czech Hookah Club, její marketingovou komunikaci a nabízené služby v době pandemie.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the gastronomic company Czech Hookah Club during the Covid-19 pandemic. The practical part described the basic concepts around marketing communication, social networks and work methodology. The practical part of the work presents the Czech Hookah Club brand, its marketing communication and services offered during a pandemic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STANĚK, Jiří. \textit{Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/jwghu1/.
Jak správně citovat práci
Staněk, Jiří. Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace na sociálních sítích subjektů Czech Roundnet a RC Neratovice
Dina Najmonová -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Antonín Vajcík -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic
Martin Heřmanský