Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19 – Jiří Staněk
Jiří Staněk
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19
Marketing Communication of the Czech Hookah Club Gastronomy during the COVID-19 Pandemic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie Covid-19. V praktické části byly popsány základní pojmy okolo marketingové komunikace, sociálních sítí a metodiky práce. Praktická část práce představuje značku Czech Hookah Club, její marketingovou komunikaci a nabízené služby v době pandemie.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the gastronomic company Czech Hookah Club during the Covid-19 pandemic. The practical part described the basic concepts around marketing communication, social networks and work methodology. The practical part of the work presents the Czech Hookah Club brand, its marketing communication and services offered during a pandemic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STANĚK, Jiří. \textit{Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/jwghu1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Staněk, Jiří. Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace na sociálních sítích subjektů Czech Roundnet a RC Neratovice
Dina Najmonová -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Antonín Vajcík -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic
Martin Heřmanský