Jiří Staněk

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19

Marketing Communication of the Czech Hookah Club Gastronomy during the COVID-19 Pandemic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie Covid-19. V praktické části byly popsány základní pojmy okolo marketingové komunikace, sociálních sítí a metodiky práce. Praktická část práce představuje značku Czech Hookah Club, její marketingovou komunikaci a nabízené služby v době pandemie.
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the gastronomic company Czech Hookah Club during the Covid-19 pandemic. The practical part described the basic concepts around marketing communication, social networks and work methodology. The practical part of the work presents the Czech Hookah Club brand, its marketing communication and services offered during a pandemic.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Staněk, Jiří. Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe