Aleksandra Sergeenko

Master's thesis

Příprava k potenciálnímu rebrandingu společnosti Sberbank Česká Republika z pohledu marketingu

Preparation for the potential rebranding of Sberbank Czech Republic from a marketing perspective
Abstract:
Cílem této diplomové práce je prozkoumat zdraví společnosti Sberbank z pohledu brandu a dále dle provedeného výzkumu posoudit, jakou pozici na trhu zastupuje brand Sberbank a zda je daná značka připravena k potenciálnímu rebrandingu. První část práce je věnovaná teoretickým výcho-diskům zkoumaných témat. Druhá část je výzkumná a zahrnuje přípravu do-tazníkového setření spolu s jeho praktickým provedením …more
Abstract:
The aim of this thesis is to investigate the health of Sberbank from a brand perspective and to assess the market position of the Sberbank brand and whether the brand is ready for potential rebranding. The first part of the thesis is devoted to the theoretical background of the researched topics. The second part is research and includes the preparation of a questionnaire survey together with its practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2022
  • Supervisor: Jiří Přibil
  • Reader: Vladislav Bína

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87136

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management