Corporate Identity konkrétní společnosti – Bc. Soňa Smejkalová, DiS.
Bc. Soňa Smejkalová, DiS.
Diplomová práce
Corporate Identity konkrétní společnosti
Corporate Identity of a specific company
Anotace:
SMEJKALOVÁ, Soňa. Corporate Identity konkrétní společnosti. Diplomová práce. Vysoká škola hotelová. Praha: 2015. 101 stran. Diplomová práce s názvem Corporate Identity konkrétní společnosti se zabývá vytvořením jednotného vizuálního stylu určité společnosti, která na trhu působí již řadu let, ale tuto svoji stránku dosud opomíjela. Práce řeší i další prvky, které s vizuálním stylem souvisí. Diplomová …víceAbstract:
The thesis entitled Corporate Identity particular company is engaged in the creation of a uniform visual style of a company that has been in business for many years, but this hitherto neglected its website. Work also covers other elements that relate to the visual style. This thesis aims to create a corporate identity of the company in order to increase its chances on the market. The dissertation is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMEJKALOVÁ, Soňa. \textit{Corporate Identity konkrétní společnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/jwpfeb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba typografického manuálu konkrétní značky
Soňa Smejkalová -
Tvorba typografického manuálu konkrétní značky
Soňa Smejkalová -
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
Anežka Janečková -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Vizuální Styl a Design Manuál firmy ELPROG-MB
Jitka Altmanová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková