Postoje učitelů 1. stupňů základních škol k dlouhodobému trendu segregace romských žáků v českém vzdělávacím systému – Bc. Zuzana Vopálková
Bc. Zuzana Vopálková
Diplomová práce
Postoje učitelů 1. stupňů základních škol k dlouhodobému trendu segregace romských žáků v českém vzdělávacím systému
Primary education teachers attitudes towards the long-term trend of segregation of Romany children within Czech educational system
Anotace:
Předkládaná diplomová práce o 23 763 slovech základního textu se zabývá segregací romských dětí v českém vzdělávacím systému jako komplexním a dlouhodobým problémem, nicméně se zaměřením na postoje učitelů prvních stupňů k této problematice. V práci jsou tak popsány teoretická východiska problému, jakými jsou koncepty vzdělávací politiky aplikované v České republice, historie vzdělávání romských dětí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the segregation of Romany children wihtin Czech educational systém and contains 23 763 words of main text. This segregation is considered to be a comprehensive and long-term problem, however this thesis is pre-eminently focused on primary school teachers‘ attitudes towards this issue. Therefore theoretical bases such as concepts of educational policy applied within Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fff49/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Imrich Vašečka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Lehotská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOPÁLKOVÁ, Zuzana. \textit{Postoje učitelů 1. stupňů základních škol k dlouhodobému trendu segregace romských žáků v českém vzdělávacím systému}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/jwuhdz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální politika a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková