Diagnostika a reedukace grafomotorických obtíží – Hana CHVALOVÁ
Hana CHVALOVÁ
Bakalářská práce
Diagnostika a reedukace grafomotorických obtíží
Diagnosis and Re-education of Graphomotor Difficulties
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení diagnostiky a reedukace grafomotorických obtíží na základě existující literatury. Výzkumná část práce zahrnuje empirické zkoumání, jehož předmětem byli žáci základních škol s dysgrafií a kontrolní skupina intaktních žáků. Za účelem provedení výzkumu respondenti vykonali testová cvičení se zaměřením na grafomotorické dovednosti.Abstract:
This bachelor thesis focuses on specifying diagnostics and re-education of graphomotor difficulties in terms of relevant literature. The empirical research compares pupils with dysgraphia alongside with intact pupils who were chosen as a control group. The respondents completed the test exam focused on graphomotor skills.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHVALOVÁ, Hana. Diagnostika a reedukace grafomotorických obtíží. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika a reedukace grafomotorických obtíží
Alice KRÁLÍČKOVÁ -
Psychometrické vlastnosti Škály hodnocení studenta a Rodičovského dotazníku jako pomocných nástrojů ke screeningu vývojové dysgrafie
Alžběta Muroňová -
Možnosti a meze pokročilých metod hodnocení a měření vývojové dysgrafie
Anežka Ondráčková -
Dysgrafie - předcházení problémům v psaní a péče o děti s dysgrafií
Eliška Tobrmanová -
Reedukace dysgrafie na základní škole
Aneta Leimerová -
Reedukace dysgrafie
Květoslava Lidmilová -
Kazuistika osoby s dyskalkulií a rysy dysgrafie při kombinované zdravotní zátěži
Lucie Hakenová -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva