Bc. Patrícia Gallová

Master's thesis

Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ

Communication Strategy of Travel Agency Motýľ
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie pro cestovní kancelář Motýľ. Práce obsahuje tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část diplomové práce přináší základní teoretická východiska, která se týkají cestovního ruchu a jeho marketingu, komunikačního mixu, komunikační strategie a jednotlivých výzkumných metod. Praktická část diplomové práce začíná charakteristikou …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the creation of a communication strategy for the Motýľ travel agency. The thesis contains three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part of the diploma thesis provides basic theoretical starting points that relate to tourism and its marketing, communication mix, communication strategy and individual research methods. The practical part of the diploma …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gallová, Patrícia. Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications