Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ – Bc. Patrícia Gallová
Bc. Patrícia Gallová
Master's thesis
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Communication Strategy of Travel Agency Motýľ
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie pro cestovní kancelář Motýľ. Práce obsahuje tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část diplomové práce přináší základní teoretická východiska, která se týkají cestovního ruchu a jeho marketingu, komunikačního mixu, komunikační strategie a jednotlivých výzkumných metod. Praktická část diplomové práce začíná charakteristikou …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of a communication strategy for the Motýľ travel agency. The thesis contains three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part of the diploma thesis provides basic theoretical starting points that relate to tourism and its marketing, communication mix, communication strategy and individual research methods. The practical part of the diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gallová, Patrícia. Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie cestovní agentury
Vojtěch Šimek -
Návrh online komunikační strategie cestovní kanceláře
Hai Nam Nguyen -
Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu
Jitka Bošková -
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Vít Mašek -
Komunikační strategie pro podnik vstupující na trh
Karolína Šimečková -
Komunikační strategie vybrané destinace
Petra Stumpfová -
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Hana Malovaná -
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Edita Bezegová