Bc. Patrícia Gallová

Master's thesis

Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ

Communication Strategy of Travel Agency Motýľ
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie pro cestovní kancelář Motýľ. Práce obsahuje tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část diplomové práce přináší základní teoretická východiska, která se týkají cestovního ruchu a jeho marketingu, komunikačního mixu, komunikační strategie a jednotlivých výzkumných metod. Praktická část diplomové práce začíná charakteristikou …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the creation of a communication strategy for the Motýľ travel agency. The thesis contains three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part of the diploma thesis provides basic theoretical starting points that relate to tourism and its marketing, communication mix, communication strategy and individual research methods. The practical part of the diploma …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Gallová, Patrícia. Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications