Marketingový mix ve firmě Stolařství - výroba nabytku Radim Macháček – Vendula Matušová
Vendula Matušová
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve firmě Stolařství - výroba nabytku Radim Macháček
Marketing mix at Carpentry - furniture production Radim Macháček company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu firmy Stolařství – výroba nábytku. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se týkají marketingu a marketingového mixu. Jsou zde popsány nástroje produkt, cena, propagace a distribuce. V praktické části je stručně charakterizována firma Stolařství – výroba nábytku. Zabývá se popisem dílčích nástrojů marketingového mixu firmy a jejího …moreAbstract:
The focus of this thesis is the evaluation of the marketing mix for a company called Stolařství – výroba nábytku, a Czech woodworking firm. The theoretical part clearly defines terms related to marketing in general and the marketing mix itself, specifically product, price, promotion and distribution. In the practical part, the company and its marketing environment are examined in greater detail, together …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATUŠOVÁ, Vendula. \textit{Marketingový mix ve firmě Stolařství - výroba nabytku Radim Macháček}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/jx5hcw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.
Adam Kandráč -
Marketingový mix
Adéla Fatrdlová -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights