Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí – Kateřina Suková
Kateřina Suková
Diplomová práce
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Consumer behaviour on power tools market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zachytit jednotlivé fáze kupního rozhodování spotřebitele na trhu ručního nářadí v České republice, a to u segmentu tzv. hobby uživatelů. Dílčím cílem je vytvořit porovnání se segmentem profesionálních uživatelů. Konkrétně je práce zaměřena na produkty Bosch, pro které jsou v závěru práce formulována marketingová doporučení. V teoretické části jsou představena specifika …víceAbstract:
The aim of this thesis is to capture the various stages of consumer purchasing decisions in the market of hand tools in the Czech Republic, in the segment of the so-called hobby users. The partial goal is to create a comparison with the segment of professional users. Specifically, the work is focused on Bosch Power Tools products, for which marketing recommendations are formulated at the end of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83231
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Kristýna Kovářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83231
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková