Bc. Nikola Karasová

Master's thesis

Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra

Abstract:
Cílem této diplomové práce je stanovení optimální marketingové strategie pro nově vznikající vysokoškolské Karierní centrum, a to na základě analýzy dat získaných prostřednictvím marketingového výzkumu u cílového segmentu. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticko-metodologickou a aplikační část. Pomocí metod pozorování, dotazování, analýzy sociálních sítí a webových stránek a dotazníkového …more
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the optimal marketing strategy for the newly emerging university Career Center, based on the analysis of data obtained through marketing research in the target segment. The work is divided into two parts, namely the theoretical-methodological and application part. The established research questions were answered using methods of observation, questioning, analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích