Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra – Bc. Nikola Karasová
Bc. Nikola Karasová
Master's thesis
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Abstract:
Cílem této diplomové práce je stanovení optimální marketingové strategie pro nově vznikající vysokoškolské Karierní centrum, a to na základě analýzy dat získaných prostřednictvím marketingového výzkumu u cílového segmentu. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticko-metodologickou a aplikační část. Pomocí metod pozorování, dotazování, analýzy sociálních sítí a webových stránek a dotazníkového …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the optimal marketing strategy for the newly emerging university Career Center, based on the analysis of data obtained through marketing research in the target segment. The work is divided into two parts, namely the theoretical-methodological and application part. The established research questions were answered using methods of observation, questioning, analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xf5y3/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARASOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/jxh8ip/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Economy
Theses on a related topic
-
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky
Anastasiya Zubok -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková