Marketingová komunikace vybrané módní značky – Vanesa Mikéciová
Vanesa Mikéciová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané módní značky
Marketing communication of a selected fashion brand
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku a marketingovou komunikací módní značky Jacquemus. Analyzuje názory odborníků na marketingovou strategii značky a zkoumá preference spotřebitelů. Teoretická část práce se věnuje představení módního trhu a obecnému rámci módního marketingu, následně se zaměřuje na branding, což je klíčový prvek, na který se značka Jacquemus výrazně soustředí. Praktická …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the characteristics and marketing communication of the fashion brand Jacquemus. It analyses experts' opinions on the brand's marketing strategy and explores consumer preferences. The theoretical part of the thesis introduces the fashion market and the general framework of fashion marketing, then focuses on branding, a key element on which the Jacquemus brand has a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedúci: Ing. Josef Vojta
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva