Hodnotové vzdělávání dětí ve školní družině – Lenka Ladnarová
Lenka Ladnarová
Bakalářská práce
Hodnotové vzdělávání dětí ve školní družině
Value education of children in the after-school children group
Anotace:
Bakalářská práce "Hodnotové vzdělávání dětí ve školní družině" pojednává o voršilské pedagogice a jejím vlivu na sebeúctu a úctu k druhému člověku, jak jej lze v dětech rozvíjet a pracovat na osobnostně sociálním rozvoji. Hlavním cílem práce bylo vytvořit, realizovat a reflektovat program zaměřený na rozvoj sebeúcty a úcty k druhým pro děti ze školní družiny církevní školy. Naleznete zde některé aspekty …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Value education of children in the after-school children group" deals with the Ursuline pedagogy and its influence on self-esteem and respect for the other person, how it can be developed in children and work on personal and social development. The main aim of the thesis was to create, implement and reflect on a programme aimed at developing self-esteem and respect for others …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ladnarová, Lenka. Hodnotové vzdělávání dětí ve školní družině. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Pedagogická studia / Pedagogická studia
Práce na příbuzné téma
-
Zařízení pro děti raného věku a jejich práce s nimi
Lucie Anna Bártová -
Využití říkadel pro rozvoj komunikačních schopností u dětí se sluchovým postižením v raném a předškolním věku
Jitka Bergerová -
Analýza současné knižní nabídky pro děti raného věku
Martina PELIKÁNOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Integrace dětí mladšího školního věku s poruchami učení do základních škol
Málková Málková -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
23. 4. 2024