Tomáš Frenzl

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Česká zbrojovka a.s. na zahraničních trzích, srovnání s konkurencí

Marketing strategy of the company Ceska zbrojovka a. s. on foreign markets and comparison with its competitors
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti Česká zbrojovka a. s. na zahraničních trzích a srovnání s konkurencí. Cílem práce je podat doporučení na zlepšení marketingové strategie sledované firmy na základě analýzy této strategie a její komparace se strategiemi vybraných konkurenčních firem.V první kapitole je představena Česká zbrojovka a. s. a další součásti holdingu, do něhož …more
Abstract:
The topic of the Bachelor´s thesis is the marketing strategy of the Czech arms manufacturer Ceska zbrojovka a. s., with special regard to foreign markets, and comparison with the competitors of the company.The aim of the thesis is to come up with recommendations on improving the marketing strategy based on the comparison with the strategies of the competitors. The first chapter covers basic information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Jan Holeček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75981