Marketingová strategie firmy Česká zbrojovka a.s. na zahraničních trzích, srovnání s konkurencí – Tomáš Frenzl
Tomáš Frenzl
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Česká zbrojovka a.s. na zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Marketing strategy of the company Ceska zbrojovka a. s. on foreign markets and comparison with its competitors
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti Česká zbrojovka a. s. na zahraničních trzích a srovnání s konkurencí. Cílem práce je podat doporučení na zlepšení marketingové strategie sledované firmy na základě analýzy této strategie a její komparace se strategiemi vybraných konkurenčních firem.V první kapitole je představena Česká zbrojovka a. s. a další součásti holdingu, do něhož …moreAbstract:
The topic of the Bachelor´s thesis is the marketing strategy of the Czech arms manufacturer Ceska zbrojovka a. s., with special regard to foreign markets, and comparison with the competitors of the company.The aim of the thesis is to come up with recommendations on improving the marketing strategy based on the comparison with the strategies of the competitors. The first chapter covers basic information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75981
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Jan Holeček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRENZL, Tomáš. \textit{Marketingová strategie firmy Česká zbrojovka a.s. na zahraničních trzích, srovnání s~konkurencí}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/jxyxfe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75981
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička