Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování – Varvara Makhotina
Varvara Makhotina
Bakalářská práce
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Online marketing during pandemic and influence of Covid-19 on consumer behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou dopadu pandemie Covid-19 na sféru online marketingu. Zabývá se aktuální problematikou vývoje internetového marketingu během pandemie COVID-19. V době pandemie musí malé a střední podniky hledat nové způsoby rozvoje a propagace. Za tímto účelem je nutné vytvořit nové strategie, rychle se přizpůsobit novému prostředí a zůstat konkurenceschopnými. Práce se zabývá analýzou …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the current issue of the development and analyses the impact of the Covid-19 pandemic on the sphere of online marketing. In the time of the pandemic, small and medium-sized companies have to look for new ways of development and promotion. For this purpose, it is necessary to develop new strategies, adapt quickly to the new environment and remain competitive. This thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
- Oponent: Jan Suchý, Ing., externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAKHOTINA, Varvara. \textit{Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/jyc4mm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Digitalizace módních časopisů se zaměřením na českou mutaci Elle
Kateřina Dibitanzlová -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
18. 3. 2023
Mach, J.
18. 3. 2023