Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování – Varvara Makhotina
Varvara Makhotina
Bachelor's thesis
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Online marketing during pandemic and influence of Covid-19 on consumer behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou dopadu pandemie Covid-19 na sféru online marketingu. Zabývá se aktuální problematikou vývoje internetového marketingu během pandemie COVID-19. V době pandemie musí malé a střední podniky hledat nové způsoby rozvoje a propagace. Za tímto účelem je nutné vytvořit nové strategie, rychle se přizpůsobit novému prostředí a zůstat konkurenceschopnými. Práce se zabývá analýzou …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the current issue of the development and analyses the impact of the Covid-19 pandemic on the sphere of online marketing. In the time of the pandemic, small and medium-sized companies have to look for new ways of development and promotion. For this purpose, it is necessary to develop new strategies, adapt quickly to the new environment and remain competitive. This thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
- Reader: Jan Suchý, Ing., externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAKHOTINA, Varvara. \textit{Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/jyc4mm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Digitalizace módních časopisů se zaměřením na českou mutaci Elle
Kateřina Dibitanzlová -
Digitalizace komunikace mezi výjezdovou skupinou a urgentním příjmem
Jiří HOUSER -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
18/3/2023
Mach, J.
18/3/2023