Spotřební chování návštěvníků zoologických zahrad v ČR – Michaela Vránová
Michaela Vránová
Master's thesis
Spotřební chování návštěvníků zoologických zahrad v ČR
Consumption behavior of visitors to zoological gardens in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se snaží rozvíjet chápání spotřebního chování návštěvníků zoologických zahrad v České republice a jeho specifik. Cílem této práce je vytvořit strukturu těchto specifik a identifikovat faktory ovlivňující spotřební chování návštěvníků zoo. Pro sběr a analýzu dat se používají primární i sekundární zdroje. Nejprve jsou analyzována sekundární data z výzkumu MML-TGI týkající se četnosti …viacAbstract:
The Master´s Thesis seeks to develop understanding of consumption behavior of visitors to zoological gardens in the Czech Republic and its specifics. The aim of this thesis is to create a structure of these specifics and to identify factors influencing the consumption behavior of zoo visitors. For collecting and analyzing data both primary and secondary sources are used. Firstly, the secondary data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77482
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Jana Boučková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77482
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím