Bc. Jiří KUČERA

Bakalářská práce

Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s.

Market research of the influence of wine import after entering the European Union on the behavior of customers in the Czech Republic in relation to Moravian wine and to the company Znovín Znojmo, Inc.
Anotace:
Tématem mé práce je provedení marketingového průzkumu vlivu importu vín po vstupu ČR do Evropské unie na chování zákazníka ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s. V teoretické části zpracovávám problematiku marketingového průzkumu, která souvisí s prací, dále specifikuji marketing vinařství. Teoretickou část doplním o aktuální údaje týkající se obchodu s vínem. V praktické části přiblížím …více
Abstract:
The bachelor thesis discusses realization of Market research of the influence of wine import after entering the European Union on the behavior of customers in the Czech Republic in relation to Moravian wine and to the company Znovín Znojmo, Inc. In theoretical part of my Bachelor´s work I deal with isuues of the marketing research which is also a theme of my work. Furthermore I do specify marketing …více
 

Klíčová slova

marketing průzkum víno dovoz
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 18. 5. 2015
Identifikátor: 1896

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2005
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČERA, Jiří. Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika