Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting – Alena KRAJÍČKOVÁ
Alena KRAJÍČKOVÁ
Diplomová práce
Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting
An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výuky matematiky u dítěte s kombinovanou vadou na prvním stupni běžné základní školy. Hlavním cílem bylo ukázat možnosti této integrace, výhodu i nutnost přítomnosti a spolupráce s asistentem pedagoga. Ale také ukázat na stinné stránky této integrace, které se dotýkají zejména samotného dítěte v kolektivu třídy. Součástí práce jsou i postřehy a závěry rodičů …víceAbstract:
This thesis deals with the teaching of mathematics a child with a combined defect in the first stage of a primary school. The main objective was to show the possibilities of this integration, the benefits and the necessity of the presence and cooperation with the assistant of the teacher. But also to show the downsides of this integration, particularly when taking into considaration the child´s position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAJÍČKOVÁ, Alena. \textit{Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/jylhps/.
Jak správně citovat práci
KRAJÍČKOVÁ, Alena. Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková