Mediální rutiny redaktorů časopisu Level – Tomáš VOJKOVSKÝ
Tomáš VOJKOVSKÝ
Bakalářská práce
Mediální rutiny redaktorů časopisu Level
Media routines of redactors of magazine Level
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá procesem vzniku videoherního magazínu Level. Cílem práce je popis mediálních rutin, ke kterým pravidelně dochází v průběhu tvoření nových čísel periodika a popis fungování redakce. K dosažení cíle používám kvalitativní výzkumnou metodu polostrukturovaných rozhovorů se čtyřmi členy redakce magazínu Level.Abstract:
This bachelor thesis deals wits process of making videogame magazine Level. The aim of thesis is description of media routines which are done repeatedly during making the new copies of the periodical and description of work of redaction. To achieve the goal, I use the qualititive research method of semi-structured interviews with four members of the redaction of magazine Level.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Libicher
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOJKOVSKÝ, Tomáš. Mediální rutiny redaktorů časopisu Level. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Mediální organizace a moc: Čs rozhlas Brno v 60. letech
Karolína Bělohlávková -
Otázky členství v nejvýznamnějších novinářských spolcích a jejich organizace napříč patnácti dekádami české mediální historie
Lucie SEMELOVÁ -
Proměna rutin novináře Boleslavského deníku a vývoj jeho redakce jako mediální organizace od roku 1993 do současnosti
Kristýna ŽÁKOVÁ -
Nezisková organizace v mediálním a vzdělávacím kontextu
Milan Paták -
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
Lenka Navrátilová -
Organizační a strukturální změny v redakci dobrovolnické organizace způsobené procesem profesionalizace
Zuzana Vykouřilová -
Mediální obraz organizace Junák – český skaut, z. s.
Barbora Urbišová -
Efektivita mediální komunikace organizace
Martina Švajnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva