Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov – Matej Turzák
Matej Turzák
Bachelor's thesis
Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov
Vhodné nástroje marketingové komunikace orientované na senioři
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingové komunikace zaměřené na seniory. Hlavním cílem je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace, které by firmy mohly v rámci své marketingové komunikace využít při oslovení tohoto specifického segmentu zákazníků.Abstract:
Bachelor thesis is dedicated on evaluation of marketing communication tools focused on seniors. The primary purpose of the bachelor thesis is to identify suitable marketing communication tools that companies would apply at addressing this particular segment of customers within their marketing communication framework.Abstract:
Bakalárska práca sa venuje zhodnoteniu jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie zameranej na seniorov. Hlavným cieľom je identifikovať vhodné nástroje marketingovej komunikácie, ktoré by firmy mohli v rámci svojej marketingovej komunikácie využiť pri oslovení tohto špecifického segmentu zákazníkov.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TURZÁK, Matej. \textit{Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/jyv3kp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights