Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov – Matej Turzák
Matej Turzák
Bachelor's thesis
Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov
Vhodné nástroje marketingové komunikace orientované na senioři
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingové komunikace zaměřené na seniory. Hlavním cílem je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace, které by firmy mohly v rámci své marketingové komunikace využít při oslovení tohoto specifického segmentu zákazníků.Abstract:
Bachelor thesis is dedicated on evaluation of marketing communication tools focused on seniors. The primary purpose of the bachelor thesis is to identify suitable marketing communication tools that companies would apply at addressing this particular segment of customers within their marketing communication framework.Abstract:
Bakalárska práca sa venuje zhodnoteniu jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie zameranej na seniorov. Hlavným cieľom je identifikovať vhodné nástroje marketingovej komunikácie, ktoré by firmy mohli v rámci svojej marketingovej komunikácie využiť pri oslovení tohto špecifického segmentu zákazníkov.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Názov
Vložil
Vložené
Práva