Marketingová komunikace vybraných pražských nemocnic – Ing. Kristýna Loudová
Ing. Kristýna Loudová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraných pražských nemocnic
Marketing Communication of selected Prague Hospitals
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných zdravotnických zařízení. V teoretické části je proveden rozbor odborné literatury, která se vztahuje k marketingu a marketingové komunikaci. Krátce je zde také představen sektro zdravotnictví. V praktické části se nachází analýza marketingové komunikace čtyř pražských nemocnic (Všeobecné fakultní nemocnice Praha, Fakultní Thomayerovy …víceAbstract:
This thesis deals with the promotion of selected health organization. The theoretical part analyzed literature that relates to marketing and marketing communications. In short, there is also introduced health sector. The practical part is marketing communication analysis of four public hospitals in Prague (Všeobecna fakultní nemocnice Praha, Fakultní Thomayerova nemocnice s poliklinikou, Fakultní nemocnice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/huo6d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta