Financovanie a finančná podpora MSP – Bc. Andrea Hochelová
Bc. Andrea Hochelová
Diplomová práce
Financovanie a finančná podpora MSP
Funding and financial support to small and medium enterprises
Abstract:
This thesis deals with the analysis of standard and alternative financing optionsand financial support to SMEs. The Slovak market, entrepreneurs have several options for financing your business needs and goals, where the standard sources of financing are mainly bank loan or lease. The work also focuses on lesser-usedto analyze the forms of financial support, whether by state or EU funds, or in ourlittle …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou štandardných a alternatívnych možností financovania a finančnej podpory malých a stredných podnikov. Na slovenskom trhu majú podnikatelia viaceré možnosti na financovanie svojich podnikateľských potrieb a zámerov, kde štandardnými zdrojmi financovania sú hlavne bankový úver alebo lízing. Práca sa zameriava aj na zanalyzovanie menej využívaných foriem finančnej podpory …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wzzr6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Doc. Ing. Elena Fetisovova, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Jozef Medveď, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík