Hana Huňavá

Master's thesis

Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky

Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na kupní rozhodovací proces spotřebitelek vlasové kosmetiky v České republice. V teoretické části práce je zmapován tento proces na základě odborné literatury, následně je po teoretické stránce přezkoumán trh vlasové kosmetiky v rámci České republiky i s aktuálními trendy na tomto trhu. V praktické části práce je nejprve představeno rámcové zázemí vztahu k vlasové kosmetice …viac
Abstract:
The diploma thesis is focused on the purchasing decision process of female consumers of hair cosmetics in the Czech Republic. In the theoretical part of the thesis this process is mapped on the basis of the literature, then the market of hair cosmetics within the Czech Republic is examined on the theoretical side, similarly with the current trends on this market. In the practical part of the thesis …viac
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na kúpny rozhodovací proces spotrebiteliek vlasovej kozmetiky v Českej republike. V teoretickej časti práce je zmapovaný tento proces na základe odbornej literatúry, následne je po teoretickej stráne preskúmaný trh vlasovej kozmetiky v rámci Českej republiky, podobne aj s aktuálnymi trendami na tomto trhu. V praktickej časti práce je najprv predstavené rámcové zázemie vzťahu …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedúci: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86207