Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky – Hana Huňavá
Hana Huňavá
Master's thesis
Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na kupní rozhodovací proces spotřebitelek vlasové kosmetiky v České republice. V teoretické části práce je zmapován tento proces na základě odborné literatury, následně je po teoretické stránce přezkoumán trh vlasové kosmetiky v rámci České republiky i s aktuálními trendy na tomto trhu. V praktické části práce je nejprve představeno rámcové zázemí vztahu k vlasové kosmetice …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the purchasing decision process of female consumers of hair cosmetics in the Czech Republic. In the theoretical part of the thesis this process is mapped on the basis of the literature, then the market of hair cosmetics within the Czech Republic is examined on the theoretical side, similarly with the current trends on this market. In the practical part of the thesis …viacAbstract:
Diplomová práca je zameraná na kúpny rozhodovací proces spotrebiteliek vlasovej kozmetiky v Českej republike. V teoretickej časti práce je zmapovaný tento proces na základe odbornej literatúry, následne je po teoretickej stráne preskúmaný trh vlasovej kozmetiky v rámci Českej republiky, podobne aj s aktuálnymi trendami na tomto trhu. V praktickej časti práce je najprv predstavené rámcové zázemie vzťahu …viacKľúčové slová
kupní rozohodovací proces segmentace faktorová analýza zhluková analýza trh vlasové kosmetiky MML-TGI
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86207
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedúci: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86207
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Studie proveditelnosti vybrané aktivity / produktu
Martin Konšel -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik