Vývoj podcastingu a jeho využití v rámci propagace – Mgr. Veronika Vávrová
Mgr. Veronika Vávrová
Diplomová práce
Vývoj podcastingu a jeho využití v rámci propagace
Development od podcasting and its use in promotion
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o fenoménu podcastingu a jeho potenciálu v rámci marketingové komunikace. V práci jsou nejdříve popsány hudební streamovací služby, které stály za vznikem podcastů a následně vznik samotného podcastingu a jeho postupný vývoj až do současnosti. V dalších kapitolách je popsáno, jak nástup podcastů ovlivnil poslech rádia a jaké mají oba typy výhody a nevýhody. Dále je v …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the phenomenon of podcasting and its potential within marketing communication. Firstly, the thesis describes music streaming services, followed by the origin of podcasting and its gradual development to the present. The following chapters mention how the advent of podcasts has affected radio listening and what are the advantages and disadvantages of both types. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Roreček
- Oponent: Jiří Zelený, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
Veronika Vávrová -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Zhodnocení potenciálu českého trhu pro vstup nové hudební streamovací služby
Martin Luňáček -
Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů
Eva Klimendová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Vliv on-demand streamovacích služeb na hudební průmysl a pirátství
Lukáš Puška -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír
Název
Vložil
Vloženo
Práva